07 maja 2018

Imieninowo i z gratulacjami

Dziś post, który na blogu miał się pojawić tydzień temu. Chciałam pokazać jaki prezent imieninowo-gratulacyjny poleciał do Kasi. Niestety przez długi majowy weekend przesyłka się z nią rozminęła... Ale dziś już Kasia cieszy się prezentem, a ja za moment wyjaśnię z jakiej okazji te gratulacje ;)

Niedawno ogłosiłam łapanie licznika na moim blogu. Dostałam dwie wiadomości - z jednym mailem niestety był problem i zdjęcie w końcu do mnie nie dotarło... a druga wiadomość ze zdjęciem dotarła właśnie od Kasi :)

Do solenizantki poleciała kartka, igielnik, kolorowe papiery, mulinki i oczywiście słodkości ;)






A tu zdjęcie ustrzelonego licznika:




Jeszcze raz wszystkiego dobrego z okazji imienin i gratulacje za ustrzelenie licznika :)

11 komentarzy:

Dziękuję za pozostawiony po sobie ślad :)